Design a site like this with WordPress.com
Per començar

Aprovat definitivament el Pla Director Urbanístic

Recreació del macrobarri que proposa el Departament de Territori amb el suport dels ajuntaments

Dimarts 6 de març de 2023, la Comissió de Territori de Catalunya, ha aprovat definitivament el Pla Director Urbanístic de les Tres Xemeneies (PDU3X) i ja surt publicat al Diari Oficial de la Generalitat (DOGC). Podeu veure o descarregar tota la documentació d’aquest planejament al Registre del Planejament Urbanístic de Catalunya (RPUC).

Com a entitat que, juntament amb altres 28 entitats del territori, hem impulsat la creació de l’Entesa per a un gran parc litoral al Besòs, compartim plenament la seva reacció a aquesta aprovació inicial. Podeu descarregar la nota de premsa o llegir-la en aquest enllaç.

També podeu veure en aquest enllaç, els vídeos de la nostra compareixença davant la Comissió de Territori del Parlament de Catalunya.


      Advertisement

      Deixa un comentari

      Fill in your details below or click an icon to log in:

      WordPress.com Logo

      Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

      Facebook photo

      Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

      S'està connectant a %s

      Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

      A %d bloguers els agrada això: